Jag hatar dig!

Bloggen har krånglat som tusan. Detta skulle publiceras igår egentligen.
Läs det som igår, för jag orkar inte ändra.

Idag har det mest blivit Naturkunskapsplugg, men en sväng ner till Anna hann jag allt med.
Foto till Folke, som publiceras på lördag.

Det handlar om att bli dumpad. Jag hoppas att jag har fått fram någon sorts känsla i alla fall!

image447image448
Det var inte särskilt länge vi orkade hålla oss seriösa. Det blev en hel del skrattattacker imellanåt och spex framför webcam.
image446image449
Väääldigt realistiskt.
image450
Jag hoppas att ni förstår att det var de två första bilderna som ska till Folke.
I killens ansikte på den första bilden är det lite väl mycket skugga, men det har jag fixat till nu. Orkar inte lägga upp här, den bilden är i skolan.

Den här sista bilden förstår jag inte alls. Jag fick glass av Annas mamma. Anna placerade ett äpple på mitt huvud och en julgranskula i min hand. Sedan sprang hon iväg, hämtade kameran och fotade. Jag har problem med att hålla mig för skratt, vilket kanske märks en aning. Knasgumsel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0