Kör in - Hårspray

Igår var det teknikmässa på Media Markt. De hade monterat upp en stor bioduk och kl 21 var det dags för Drive In-bio. Självklart var vi tvungna att prova på det!

Jag, Emelie, Klara och Karin åkte dit med två bilar för att se på Hairspray. De hade ordnat det så finulig att filmens ljud kom i bilradion!


Bion på dagtid.

Inte världens bästa film. Musikalfilm, det säger väl allt. Jag och Emelie roade oss bra ändå med kameran.
image499image500
image503image501

Emelie försökte se ut som Kenny i South Park. Hon fick skavsår på näsan.
Popcorn och läsk fick man gratis av inlinesåkande barn!
Men popcorn hade jag redan med mig hemifrån, såklart.

Faktiskt riktigt mysigt att se på film såhär, med en massa kuddar, gosig filt och roligt sällskap!


Kommentarer

Postat av: N

Åh vad mysigt det låter :D

2008-04-26 @ 23:37:22
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Johanna

Hairspray är faktiskt helt okej. Dock tog det mig två tittningar innan jag sett hela eftersom att jag somnade mitt i första gången ;)

2008-04-26 @ 23:40:24
Postat av: emelie

Nja, riktigt lik blev jag inte...synd!

2008-04-27 @ 09:03:02
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0