Mina drömmars man.


Nu hände det, igen.
Jag drömde om Björn Gustafsson.

Ah, jag kan inte hjälpa det, men det var en bra dröm.

Jag gick omkring här hemma och plötsligt var Björn där. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det gick till, troligtvis var han någon sorts försäljare som ringde på dörren. Väldigt märligt i sådana fall, men inte alls märkligt i drömmen.
Vi stod i hallen och kramades jättelänge, han ville aldrig släppa taget. I minst en kvart stod vi sådär, jag kommer ihåg exakt på vilken plats det var. Det känns verkligen som att det hände på riktigt när jag går förbi där...

Sedan gick vi in i köket där mamma stod och stekte någonting.
"Jag måste ju göra något med honom när han äntligen är här", tänkte jag och sedan kysstes vi.
Det var en helt världelös kyss. Han slog emot mina tänder hela tiden på något sätt. Jag kommer fortfarande ihåg känslan, så jag måste ha slagit i tänderna i något medans jag drömde. Men jag var ändå så fruktansvärt glad. Det kändes helt overkligt och det var det ju...
"Jag tycker om att mysa. Jag gillar när någon smeker mig", sa han.

Haha, det här är ju pinsamt.
Vi gick in i mitt rum och la oss i sängen. Väggarna var täckta av kanintapeter, precis som i min brorsas gamla rum. Vi bara låg där bredvid varandra, sedan kom Malin in och drömmen tog slut.

Blä! Det roliga hade ju knappt ens börjat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0