Ett kuvert med spott på.


Imorgon ska jag till Värmekyrkan direkt efter jobbet och uppträda med cirkusen.
En föreställning för Café Bar. Ni vet sånnadär kaffeautomater som står på var och varannan arbetsplats.
Hoppas man får gratis cappuchino!

Det ska delas ut priser till folk i företaget. Men det är inte vilken prisutdelning som helst...
Nej, priserna ska delas ut av cirkusartister, jag är en av dem.
Jag ska gå in på händer med ett kuvert i munnen och dela ut det till någon som läser upp vem som vunnit, Maria ska göra volter in, Tessan, Icka och Fjongen kommer att gå in med en tre-man-hög (en pyramid med tre personer rakt upp på varandras axlar), Dylan ska jonglera och Viktor cyklar enhjuling.
Jag tror att det blir riktigt fränt!

Sedan ska jag uppträda med volter tillsammans med Johanna och efter en massa timmar bygga pyramider med Olanatruppen. Kanske stå skyltdocka med om jag fattat det rätt.

Det blir en kul, men jäkligt lång dag i morgon! uppstigning 05.30, sedan uppträde till 23.00. Kanske utgång med Rebecka och Sara på det om jag orkar... Det gör jag nog inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0