Tillbaka för ett tag

Sorry att jag inte har skrivit på flera veckor, men jag har helt enkelt inte känt för att blogga.
En massa energi har gått till jobbet - som faktiskt går riktigt bra och är väldigt roligt!
När jag inte jobbat har jag inte velat lägga ännu mer tid framför datorn, utan umgås med vännerna, träna lite och ta det lungt.

Nu känner jag att jag har kommit in i jobbet som skolfotograf riktigt bra i alla fall. Jag har fått en massa beröm, teckningar från barn och nöjd personal. Av en liten tjej fick jag en teckning där hon hade skrivit MOA jättestort och längst ned i hörnet stod det "vänd". På baksidan det gulligaste någonsin "du är bäst i hela världen".

Högstadieelever trodde jag skulle bli ett väldigt problem, just för att de flesta är förjävliga och jobbigt kaxiga i den åldern, men även det hat gått riktigt bra.
Jag pratade lite med en lärare på lunhcen som var imponerad av mig, att jag hade väldigt bra ordning på ungarna, utan att jag behövde höja rösten och skrika åt dem. Alla ställde sig på sina platser och tog av sig kepsar och skor utan problem. Jag var tydligen en "naturliga auktoritet", trots att jag inte är så mycket äldre än dem, tjej dessutom.

Nu drar jag till Jönköping och fotar hela veckan. Kul med lite omväxling, men ensamt att bo på hotell själv och inte känna någon i staden. Det ska nog gå bra. Jag får se det som självständighetsträning inför Australien...
Nu har jag laddat den bärbara med lite filmer och spel, men inget internet har jag på den. Kanske finns någon dator på hotellet, annars blir det ytterligare en veckas blogguppehåll...


Kommentarer

Postat av: Geccod

Yay! Ett inlägg. ^^



Wow, det låter jätte kul och det är jättekul att det går bra för dig. Lycka till i Jönköping!

2008-08-31 @ 19:33:40
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: Emma

Om du är i Jönköping kan du hälsa på mig, haha! Kul att det går bra för dig!

2008-09-01 @ 13:14:11
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0