Gratis är gott


Den senaste veckan har jag gjort och köpt en massa saker utan att det har kostat mig några pengar alls.

Inte så att jag har snott grejerna, nej nej, presentkort säger jag bara. Presentkort is the shit.

Jag hittade ett presentkort på H&M i plånboken och köpte mig ett par snygga svarta shorts. Drog sedan vidare till Sisters för att handla upp mitt presentkort på 400 kr som jag fick på min artonsårsdag. Sisters och JC är riktiga skitbutiker. I ett år har jag letat utan att hitta något över huvud taget. Men nu var det rea på Sister och jag hittade en väldig massa. Tillslut blev det en jättefin somrig grön klänning nedsatt till 229:- från 799:- och en snygg svart kjol som nu kostade 149:- i stället för 599:-. Riktiga kap jag gjorde där måste jag säga!

Jag har gått på bio med presentkort - Mamma Mia som sågs med veckans jobbarkompisar; Alexa, Rebecca och Olivia. Faktiskt riktigt bra, trots att jag vanligtvis hatar musikalfilmer! Rekommenderas verkligen! Bra sällskap dessutom.

Jag har varit ute tre gånger - Världens bar x2 och Trägår'n. Eftersom jag kört bil och därmed inte druckit något så har det med blivit gratis. Men ojoj så kul ändå!

Och sist men inte minst gårdagens konsert.

Pengarna behöver sparas till Australien
, men vad gör det när man kan ha grymt roligt ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0