Välspenderad kosing!


Nu är det på riktigt!
Jag och Emelie köpte oss flygbiljetter till Sydney idag!
20 november far vi iväg. Det känns lite läskigt, men oj, oj, oj så kul!

Visum har vi redan skaffat oss och jag har vaccinerat mig och köpt nytt pass.
Det är nog ändå en massa saker kvar att göra innan vi kan bege oss till Down Under. Ordna med försäkringar och skaffa en megastor resväska till exempel.
Det är ju trots allt ett halvår vi ska vara borta. Det är i alla fall vad vi har planerat. Hemresan är bokad till 20 maj, sedan vet man ju aldrig vad som händer.

Oh, det här är så spännande! Jag längtar som tusan!
Det kändes lite jobbigt att dra bort 13 000 från kontot. Nu har jag bara 2000 kvar tills nästa löning. Detta av pengar som jag tjänat ihop under ett helt år. Cirkustränare är inte särskilt välbetalda...Men det blir heltidsjobb i tre månader innan avfärd, så det fixar sig nog. 
I Australien ska vi leva loppan Emelie! Inte snåla med kosingen utan äventyra som tusan! Får se om jag klarar av det när jag är där... Det får bli en liten utmaning!

Det är inte ofta man längtar till november, men det här har jag sett fram emot hur länge som helst!
Vi får se till att göra det till en toppenresa! Klart det blir det!


Kommentarer

Postat av: ullis

hej! kul att ni bokat och det mesta är fixat..

det kommer bli kanon.. du ta inte med digför mkt, du kommer hitta mängder där nere, och det är inte allt för kul att skicka hem saker.. man kan behöva betala tull. det fick jag göra 4000kr, men jag kunde överklaga. men tänk på det om ni skickar hem en väska eller så.. NI KOMMER LEVA LIVET JAG LOVAR ER! SY är HELT SJUK underbart.. puss

2008-08-10 @ 15:49:30
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Gud vad kul:) Helt rätt, ett måste att se sig om i världen. Och som jag sagt tidigare, min inbjudan står kvar...Kram Eva

2008-08-11 @ 13:59:40
Postat av: Anonym

Gud vad kul:) Helt rätt, ett måste att se sig om i världen. Och som jag sagt tidigare, min inbjudan står kvar...Kram Eva

2008-08-11 @ 14:00:04
Postat av: Sara

Vad roligt :D

2008-08-11 @ 14:55:48
URL: http://sochr.blogg.se/sara
Postat av: linda

Nej ta inte en jätteresväska!

Packa så lite som möjligt, köp det du behöver när du kommer dit, släng dina gamla grejjer från sverige innan du åker hem igen o ta bara med roliga "utomlandprylar" tillbaka till sverige.

2008-08-13 @ 20:57:16
URL: http://www.pyromaniart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0