Christer Smörgren och top noch


Jag bara undrar vad det är för fel på svenska folket. Hur kan man skicka vidare en låt som "I love Europe" med Christer Sjögren till final i Melodifestivalen.
Jag begriper inte.
Det måste ha varit en hel hög lättflirtade pensionärer som slängde sig på telefonerna och ringde fanskapet vidare.

image191 Foto: Björn Sigurdsön / SCANPIX

Nu låter det som att den här dumma tävlingen är otroligt viktig för mig.
Det är den inte.
Egentligen spelar det väl ingen roll vem som går vidare när alla tävlande är kassa. Men Christer borde jobba i en kassa. På Ica.

Melodifestivalen var annars väldrigt trevligt att titta på hemma hos Rebecka med Frida, Emelie och Klara som sällskap.
Vi dog ihop.
Det var fint.
Vi dog mest när Björn Gustafsson mimade till "What is love". Vi fick inte nog och var tvungna att se mer av honom på You Tube. Klippet med "Tips från coachen" från Parlamentet där han spelar brat och gör roliga tricks för S. Nilsson.
"Om jag kommer in? Jag kommer knappt ut!"
Han är så bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det klippet är fulländat.


Kommentarer

Postat av: frida

håller med, björn gustavsson e helt underbar!! :D

2008-02-19 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0