Curry


Idag har jag varit med Anna till hennes kör. Det blir Jesus Christ Superstar någon gång i slutet på... februari? Otroligt häftigt att lyssna på i alla fall. 200 personer som tog i så att öronen krasade sönder i tusen bitar. Mäktigt.

Jag var också med på ett hörn för att låtsas som att jag var en del av kören. Man fick inte ha med sig någon dit egentligen. Det var roligt att låtsas. Problemet var bara att jag inte visste vilken stämma jag skulle sjunga. Jag chansade på andra sopran och det gick hyfsat.

Efter kören blev det en massa bilder på Anna under det lysande trädet i Strömsparken. Bilder kommer senare. Jag har tappat bort sladden till kameran. Att tappa bort saker är min specialitet.

Sedan körde vi hem igen i Annas gamla bil. Nu har jag kört fem olika bilar på en månad. Imponerade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0