Flygmoa


Jag är en sådan drummel som har tappat bort sladden till kameran. Jag har en massa bilder på den som jag inte kan ladda in i datorn. Då blir det inga bilder på bloggen. Det är tråkigt.

Så.. det får bli en bild som jag har fotat analogt och scannat i stället. Det är den bilden som hänger i skolans korridor.
Observera att det är ett självporträtt, så jag fick ställa in skärpan på stolen och sätta på självutlösaren. Sedan hade jag 10 sekunder på mig att kasta mig upp på stolen och utföra denna balansakt!


image197
Det var sjukt kul, men kallt. Januari. Nästan is på sjön.

Uppgiften var att ta ett porträtt som speglar en själv. Speglar detta mig?


Kommentarer

Postat av: Eva Linder

Gud, vad jag fick för mig att kommentera:)
Ja, det speglar dig "Moa, som alltid har "flygande" idéer."

2008-02-13 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0