Från björntämjare till barntränare. Eller Folkbladets alternativa rubrik.


I lördags var mitt reportage om Vitolds med i Folkbladet!

Jag hade ju tänkt visa det för er, ett helt uppslag, men sladden till kameran är ju borta som sagt.

Åh, jag är stolt och glad. Det blev riktigt bra!
Men, lite sur är jag på Perkan ändå. Hon skulle ringa mig när reportaget kom i tidningen, men gjorde hon det? Icke. Så igår fick jag reda på det av Icka på träningen. Det fick bli att sno en tidning på skolans bibba i stället. Köpa en kunde jag ju inte göra.

Läs hela artikeln här.
Publicerad på Knugen då. För på Folkblats web verkar den inte finnas.

image198

image199

image200

image201


Kommentarer

Postat av: Eva Linder

Det var ett jättebra reportage. Om jag inte visste skulle jag tro att du jobbat som "murvel" hela livet.

2008-02-13 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0