Fredagen


Jag har varit usel vad det gäller uppdateringen av bloggen.
För mycket att göra helt enkelt! Samtidigt saknar jag att skriva ett slag varje dag..

I fredags var det dags för uppvisning för mina cirkusskolebarn.
De bygde de mest fantastiska pyramider! Haha, nejdå. Men de var duktiga.

image249

Riktigt mycket publik som ni kan se, men inte så konstigt eftersom det var över 40 barn med. Cirkusveckan har varit kul - men jobbig. Herr Sverige längst fram var än av de värsta barnen. Dock inte en av dem som slogs. På en dag fick jag trösta fyra barn för att de blivit slagna, retade, tafsade på eller något liknade. Helvetesungar.

En del av dem blev helt kär i. Riktigt duktiga små barn med världens talang. Charmiga som tusan. Jag gillar barn som lyssnar på mig.


På kvällen bar det av till Becka för förfest innan Hugo. Emelie med sitt vridna knä och vrickade fot samt Sara med halsont kunde inte följa med. Tråkigt. Men jag och Becka roade oss bra ändå! Det kunde inte bli annat än bra, då jag inte gått ut på en månad. Efter att jag bytt från onda klackskor till ballerina var jag nöjd och dansade loss till konstig musik på Hugo. Förutom dumkillen som knuffade på allt och alla var det en riktigt lyckad kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0