Kent!


Kentkonserten var helt magisk! Ingenting att klaga på här inte, det var bara så otroligt bra!

Jag kom dit med Andres kl 8, fick ett presskort på min jacka och sen var det bara att köra på.
Vi kom lagom till att förbandet började, Familjen.
Helt okej, men mil ifrån Kent. Ljuset var pissigt, så jag visar er inga bilder därifrån. Haha!

När Kent kom skrek publiken, den fullsatta Himmelstalundshallen kokade. Foto de tre första låtarna framför staketet. Tipptoppkonsert från första parkett, utan att bli sönderklämd och med störande armar i vägen. Jag kanske missade lite av känslan med konserten, men bra bilder blev det! Jag stod så nära att jag kunde ta på Jockes fötter - då hade jag nog blivet utkastad!

Därefter blev det lite foto från sidan, mitt i publikens gung, det var härligt! Efter ett tag bar det iväg med Andreas upp på läktaren. Alla ljuseffekter, lasern och den sjungande tjejen på bildskärmen var så sjukt häftigt.

Det blev riktigt lyckat helt enkelt, Andreas var väldigt schysst och hjälpsam med allting. Mest var han orolig för att jag inte skulle hitta ut från Himmelstalundsområdet...

Jag fick tag på Anna och Zlok efter konserten, trots avsaknande av mobil. Lycka! Det blev till att åka hem med Anna, vi kom visserligen lite fel, men hem kom vi tillslut.

En kväll att minnas.

image223image224image227



Ni borde få se dem strörre. Det blir mest plottrigt såhär.

Skriv en kommentar om vad ni tycker så blir jag glad! (eller sur...)


Bara för att jag är härmapa. Mannen i den vita hatten som avslutning. Helt enkelt magiskt.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Hehe, det låter nice! Bilderna blev ju bra, såklart. Jag gillar speciellt den som när näst högst upp. :-)

2008-02-17 @ 13:51:01
URL: http://geccod.blogg.se
Postat av: anna

riktigt fina bilder moa!

2008-02-17 @ 14:47:58
URL: http://tracivanilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0