Lurdagkväll

På kvällen drog jag till Marcus för fest med en massa cirkusfolk, Marcus kusin? och någon grabb jag inte minns namnet på. Otroligt kul att träffa Toffe och Krille igen, dem har jag inte sett på sjukt länge.
Jag körde Guitar Hero för första gången. Jag var väl ingen supertalang direkt - men kul var det! Sedan asgarvade vi till Hollana-filmen - Olana och Lekmänen i Holland. Klart bäst under hela kvällen var när Christian gjorde en sne volt och slog sig under "The Trouble makers" och hoppade ut från manegen med handen för röven. Nej förresten, roligast var när Marcus bar ut honom - höll honom med raka armar ut från kroppen, som om han vore en stinkande bäbis. Toffes långa trollhår vill jag helst inte återse.


1. Toffe och Krille fick ett ryck och körde strandraggaren.
2. Lovisa ville inte vara sämre - det blev handstående på Toffe, men mest upp och snabbt ner igen.
3. Där har vi mig ja.
4. Marcus gigantiska nyckelknippa som han inte alls tycker är säskilt märkvärdig.
5. Marcus med öl.

image255
Toffe kör Guitar Hero. Lägg märke till Sötmickis och killen i bakgrunden...

image251
Ett gäng störda människor. Dylan verkar väldigt stolt över sitt öga.

image250

Icka med Marcus gigantiska fjärrkontroll till TVn.


Efter en hel massa tjat från Krille om kebabpizza, bar det av ner till stan. Jag var tvungen att skjutsa honom, eftersom jag var den enda i nyktert tillstånd med bil. Att hitta en öppen pizzeria vid 1 var inte det lättaste. Vi fann en på Kungsgatan, men till Krilles stora fasa så kostade den 80 spänn! Utskällning av pizzagubbarna och ut från butiken. In i bilen igen. Det fick bli Repslagaregatan med en pizza för 65 kr, men det visade sig när Krille öppnade kartongen att pizzan var lika stor som en barnpizza. Det blev inte tal om att smaka här inte!

Det blev en väldigt lyckad kväll i alla fall med en massa härligt folk!
Marcus: Jag längtar till nästa fest! Ordna en nu. Hejdå!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Haha, det var riktigt kul i lördags. Bilderna blev riktigt bra de med. :D

2008-02-27 @ 11:15:25
URL: http://geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0