Starfight


Igår till idag ordnade jag och Nicole läger för cirkusungarna i Starlight.
Det var riktigt kul, även om de första timmarna förstördes av gymnasterna som ockuperade hela lokalen. När de dragit sin kos blev det dags för en massa knäppa lekar, början på ett nummer på tress-studsmattan, godisätande och lustiga trampettävlingar.

Det var bara halva gruppen där, många var bortresta, men det var nog bara skönt egentligen. För mig och Nicole. Och för barnen som fick mer uppmärksamhet...

image238
Såhär blir barn av för mycket bus och godis.

Jag gillar ungjävlarna. Även om de är jobbiga ibland, så är de härliga för det mesta.
Så är det väl med i stort sett allting, antar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0