Husband


Jag vet inte vad det är med mig. Jag lyckas aldrig komma i säng om kvällarna, eller nätterna rättare sagt. I natt gick jag och la mig vid fyra och jag förstår inte ens varför. Jag spenderar alltid mina sista timmar framför datorn utan att göra just någonting. Jag fick en liten chock när jag vaknade och klockan visade 15.00, det var inte vad jag hade räknat med... Det hade börjat skymma. Vad trevligt. När jag åkte iväg till Rebecka halv fem hade jag just ätit frukost. Vad trevligt. Vid den tiden brukar jag normalt sätt äta middag innan träningen. Träning blir det inte så mycket av såhär under lovet. Inte middagar heller för den delen.

Väl hos Rebecka så spelade vi in en sketch till Saras och Beckas projektarbete. Jag spelade nån sorts kvinna i en reception och Saras syster Ella var en tjej som skulle söka ett skådespelarjobb. Hmm... får se hur det där blir sen när det är klippt och klart. Sedan blev det ytterligare ett klipp där vi filmade en leksaksbil som körde ner för ett stup (Rebeckas soffbord). Jag och Rebecka klippte och tejpade fast lite gubbar från olika tidningar som skulle sitta i bilen. Becka ratade min pajetklänningtjej och valde i stället en tidningsläsande tjej och en med en dator. Lämpligt när man kör bil tycker jag! Inte. Visserligen körde de ner för ett stup, så det var nog passande trots allt. Min paljettklännigstjej fick pryda Beckas kylskåp i stället. Där trivs hon bra, men oroar sig för köldskador.

Här nedan ser ni en ond julbock från drinkkvällen hos Rebecka 21/12. Han travade runt på bordet och snodde sprit lite här och var. Dålig stil tycker jag. En trött Sara skymtas i bakgrunden, samt Frida till vänster och Beckas rosa naglar till höger.


image44 


Kommentarer

Postat av: Josefine

jag har också vänt på dygnet totalt.. så därför ska jag gå och lägga mig i tid ikväll. ^^

2008-01-03 @ 23:59:13
URL: http://blackspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0