I'm just sitting waiting, wishing...


Den här skoldagen har verit hemskt tråkig. Okejdå, fotolektionen var okej, med redigering av en massa bilder, men fortsättningen på dagen var bara ett långt sittande.

Programdag på skolan och samling i aulan för att lyssna på en föreläsning av en gammal samhäll-mediaelev. Det mesta han hade att säga var i och för i sig ganska intressant - han jobbade som produktionsansvarig(?) på ett filmbolag och hade kommit riktigt långt i sin karriär. Det jobbiga var att han var så sjukt långdragen och kom in på en massa sidospår och ointressanta detaljer hela tiden. Exempelvis om alla yrken som ingår i ett filmteam och precis vad alla de människorna sysslar med. Vill jag veta det kan jag ta reda på det själv! Det jag var intresserad av var hur han hade lyckats komma dit han är nu och se lite av de produktioner han gjort. En del fick vi visserligen se, men det försvann liksom i allt det tråkiga.

Därefter var det dags för filmvisning, först av våra värdelösa reklamfilmer, sedan en två och en halvtimmars-film om tobaksförsäljning. Okejdå, den handlade kanske inte bara om tobaksförsäljning, men den var i alla fall sjukt seg. Den hade säkert vart spännade om den var lite mer kompimerad. Jag frös av den jäkla isfläkten och fick sittsår i röven.

By whe way finns bilderna från Otten uppe på Nightlife.se nu. Efter en väldig massa krångel. Med internet som har bestämt sig för att vara segt idag tog det två timmar att ladda upp dem.

Blabla, jag är Klagomoa idag. Dessutom har röda veckan kommit, det gör mig bitter.


Kommentarer

Postat av: Anonym

röda veckan! hurra!!!

2008-01-29 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0