Partajas


Ikväll blir det till att hälsa på hos Jossan, sedan är det dags för partaj hos Becka, vidare till nån grabb i hamnen och sen utgång på Hugo och Otten. En toppenkväll ska det bli! Men.. jag har bestämt mig för att inte dricka nånting, eftersom det är uppträde imorrn på Skandiateater. Kom och kolla kl. 19,00! På Otten ska jag fota vimmel för Nightlife.se, dessutom är Vincent där och spelar, det blir great! Problemet är att jag inte vet när han börjar...
image126
Vad jag har på mig ikväll: Mina enda reafynd någonsin som jag är riktigt nöjd med! Både blusen och byxorna var detsatta från 499:- till 149:-, kapelikap tycker jag! (Jag vet att jag ser helt fucked up ut i ansiktet på den här bilden.. men skitsamma.)

Idag har det för övrigt varit en väldigt slapp dag, med svenskalektion om CV (jag vill verkligen lära mig att skriva ett bra sådant!), redovisning om praktikplatsen, Projektarbete på typ en halvtimme där vi sprang runt och letade papper och krånglade med skrivare för att göra testutskrifter till vår utsällning om Lettland.
12.30 slutade vi, helt okej måste jag säga!

Hemma har jag väl mest slappat omkring. Jag förstår verkligen inte vad jag gör när jag är hema. Tiden går väldigt fort i alla fall! Det känns som jag har en massa saker att göra, men ändå sitter jag bara bort tiden... Dummoa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0