Project


Hoho!
Nu står jag i skolans bibliotek och väntar på bättre tider..
Idag blev jag, Emelie, Frida Mathilda och mentorMarie intervjuade av NT om vårat projektarbete. Vi babblade på rätt bra och försökte framställa vårat arbete som lite mer posetivt än vad det egentligen är... lite reklam måste man ju göra! Foto- och textutställning på Stadsbiblioteket v. 6-8! Marie verkade tycka att vi jobbar på väldigt bra och NT-Gunnar såg nöjd ut. Därefter blev det uppställt foto vid en dator och tillgjorda leenden. Allt publiceras i lördagsbilagan Hela Helgen som handlar om olika projekt. Jag ser fram emot en härlig helgläsning!..

På tal om projekt så har jag blivit besatt av Project Runway. Men.. jag lyckas inte hitta mer än upp till avsnitt fem, så jag har en massa delar kvar att roa mig med.

Jag längtar till imorgon, för då är det härlig ledig studiedag!
Jag längtar till torsdag, för då ska jag börja jobba på Folkbladets ungdomsredaktion Folke!
Jag längtar till fredag, för då börjar helgen!
Jag längtar till lördag, för då är det uppträde med cirkus Morpheus på Skandiateatern
(kom och kolla)! Jag är med där alltså.
Jag längtar till söndag, för då är det julgransplundring på cirkusen!


Kommentarer

Postat av: emelie

Ååh..fixa in mig också på folkbladet.. jag vill också ha kul..=P

2008-01-22 @ 16:01:42
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0