Spunk


Snart är det dax för morgonmöte. spunk.
Idag vill Anna ha jättemycket öl, men jag har bestämt mig för att leka hos Frida och dansa på Hugo i stället! Frida fyller 19, så det ska firas!

Nu kom Emma minsann. Emma ska gå på läger och ta livet av sig. Vi skrattar gott.
Anna är stolt över sitt glas. Emma tycker att Anna är äcklig,

Inatt drömde Anna att hon var vilsen i Thailand. Jag var vilsen i pannkakan. Hela Sverige var vilset i världsrymden. Jag är seg i huvet idag. Ni får trivas med det.

Lite bilder från Folkbladet-veckan:

image80
Skitdålig dans på Folkuniversitetet.

image81
Nior på Djäkneparksskolan.
Visst ser killen med armarne i kors ut som han kommer från ett familjefoto i The Sims?

image82
Man of Sweden (haha!) säljer skönhetsprodukter för män.


image83
Gunnar. Anna fotar.

image84
Invigning av utbyggnad av Idrottsparken.

image85
Han som skriker om fotboll.

image86
Han vill skapa ett hus med känslor. Bullshit.

image87
Olana gör fyra man högt.

image88
Barn på bibban.

image89

image90
Guldlock på stan.

Edit: Jag ser att alla bilderna ser helt ljusa ut på datorn här hemma. Men det såg bra ut på Folkbladet, så skit samma.


Kommentarer

Postat av: Julia

ah, vilken härligt bild!

2008-01-19 @ 11:39:53
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: emelie

Familjefoto från the sims? Du vet, två av killarna har armarna i kors...

2008-01-19 @ 14:33:06
Postat av: Amra

hej moa det här är Amra från Folkbladet, jag råkade ramla in på din blogg via någon annans blogg. Jo eftersom du är fotograf och vi på Folkbladet ungdomssida (Folke) behöver fotografer undrar jag om du vill vara med? man får betalt för varje grej man gör osv. Du kan maila hon som sköter det hela på: [email protected]. Annars är det bara att du kommer på mötet som är nu på torsdag kl 17 på Folkbladet =)

2008-01-20 @ 20:28:38
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Amra

hej hej =) mötet på torsdag kl 17 är inte ett informationsmöte utan det är första mötet den här terminen där vi ska bestämma vad soms ka skrivas osv. Folek finns både på webben men publiceras också varje lördag och är en ungdomssid. Du behöver nog inte ta med dig kameran på torsdag eftersom vi inte åker ut på uppdrag direkt utan måste bestämma saker innan. Du jobbar så ofta som du vill och det finns möjlighet och får betalt för varje grej du gör. Undrar du något mer så skriv i bloggen.

2008-01-22 @ 09:35:18
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0