Dripp dropp plums.

Nu sitter jag i Marcus husvagn i Gränna. Det regnar. Och regnar. och regnar. Hela tiden.
Vi har inte ens fått upp cirkustältet fast vi skulle rest det igår morse. Morgondagens föreställning är inställd.
Mitt tält har jag i all fall fått upp och där inne är det torrt, men många har åkt hem för att deras grejjer har blivit förstörda i tälten.

Nyss var det fullt med folk här inne med de flesa har dragit till Ica. Typ 15 pers i Marcus lilla skrutthusvagn. Precis som förra året. Men det här året är den ordentligt pimpad. Svart och vitmålad med www.MRMAC.se skrivet stort med dekaler på långsidorna. En väldig skilnad mot förra årets "Tumören". Ni får se bilder sen när jag kommer hem. Om jag överlever i översvämningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0