Åh... cykelman, cykelben, cykelkvinna, Hej!


(Det är nog bara Anna som förstår rubriken...)

Idag har jag cyklat omkring.
Först till tandläkaren vid resecentrum där jag plockade bort min tandställning som jag har haft i underkäken i ett år eller så.
Nu känns tänderna och tandköttet helt lent! Äntligen kan jag äta mat utan att den fastnar!
Nu ser jag ut såhär:

Som ni ser måste jag verkligen anstränga mig för att underkäken ska synas. Det är svårt att se glad ut då, samtidigt.
Det har varit bra att den inte syns faktiskt, det är många som aldrig märkt att jag har haft tandställning.

Sedan cyklade jag vidare Folkbladet som ligger... ja var ska man säga... bredvid NT! Ganska nära badhuset.
Där lämnade jag tillbaka objektiv och fick beröm av Perkan och chefredaktören Christer som tyckte att jag skrivit och fotat bra om Vrål! Roligt roligt! Jag skrev upp de timmar jag har jobbat och fick ett presskort av Christer så att jag ska slippa krångla mera.

Därefter blev det en cykeltur till Folkparken där jag satt ett par timmar och lyssnade på Blondinbella i Hallå P3, testade internet i mobilen, läste "En spricka i Kristallen" och sov ett slag i solen. Jag åt quinoasallad med händerna. Jag hade glömt gaffel - det blev kladdigt. Detta för att fördriva tiden tills jag skulle möta klasstjejorna på stan kl 14.

Så, jag cyklade ner till stan. Vi köpte avslutningspresent till mentor Marie. Det blev toppelitopp. Ni får se bild på det i morgon.

Tillsist cyklade jag hem.

Nu borde jag ha fått starka ben!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0