Beundrarbrev.


Andra saker jag hittat när jag städat:

- En biobiljett (julklapp)
- 100 kronor (julklapp)
- En massa snören från en gammal kjol (kastades)
- Ett kärleksbrev (garvades åt)
- Indianflätor från dagis- eller lågstadietiden
- Gammalt hårt godis som jag gav till pappa
- En lapp:

Till min underbart sköna Moa
Hej Moa!
Du är en busig filur och du har ett lejonhjärta RaWWW
Du strålar mer än solen är stolt som en tupp, men ändå kan jag inte låta bli att tänka att jag så gärna vill knäcka ett ägg på dig, och se det rinna nerför din nacke. Jag vill även steka bacon på din rara stjärt. Den är bara så heet. Hoppas du älskar maj med.. Imorrn kanske vi kan ses?
Snälla!! Vad sägs som om tidningsrummet på Kungsgård, jag tar med mig Mcdonalds. Kl 9.45.
/MVH Beundrare

Egentligen var denna lapp från Emelie, Rebecka och Frida (om man tyder handstilarna riktigt noga), men det behöver vi inte låtsas om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0