Fotbollsplan och reseplanering.

På lördagskvällen åkte jag hem till Emelie där vi kollade på fotbollsmatchen, drack te och pratade Australien.
Vi försökte hitta något bra flyg i november, men det visade sig vara svårt. Mellanlandning i Frankfurt, det känns ju lite jobbigt. En och en halv timmes flyg, landa, sedan typ 20 timmars flyg igen. Bättre att mellanlanda längre bort, men det ville tydligen inte flygbolagen.
De flesta flygbiljetter kostade i alla fall runt 6000 enkel resa. Det ska vi väl fixa.
Vi borde ha ett möte allihop som vill ge oss iväg. Verkligen planera på allvar, om vi nu ska åka ihop. Ta upp alla frågor man har. Jag har 100-tals funderingar minsann.

Jag är farlig skräcködla. Snodd från Emelies blogg

Emelie målade naglarna som svenska flaggor, men Sverige förlorade ändå.


Kommentarer

Postat av: emelie

Jag tror dock att det bara blir du och jag, men jag har tagit reda på lite mer om bokning nu. Från mina hemliga källor liksom, vi måste träffas och prata om det..

2008-06-17 @ 21:43:31
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0