Work is king.


Jag måste bara skryta lite över min duktighet.
Igår städade jag rummet hela dagen. Konstant från 12-20.
Ja, ni har ju hört om mitt pappershittande i några dagar. Jag har städat i några dagar.
Sorterade och kastade sjukt mycket papper, lade allting i märkta lådor, dammade, klistrade in bilder och tidningsutklipp i album, möblerade om i bokhyllan, bytte trasiga glödlampor...
Jag kan hålla på hela natten, men det tror jag inte att ni vill läsa om.

Ni får se bilder i stället.
Allt kanske inte syns så jättemycket, men det gör otroligt stor skillnad för mig.
I stället för att ha ett helt skrivbord fyllt med papper, massvis med lådor fyllda med papper och mänger av påsar fulla med papper från skolan, allt i en enda röra, är de nu sorterade och mer än häften slängt, så att det man vill ha går att hitta.
Dessutom ser inte bokhyllan ut som ett bombnedslag med massvis av kartonger och damm överallt.
Nu mer - snyggt och prydligt.





Frågan är bara var man gör av en megastor skylt på 1.75 och en lång balklänning...
Frågan är också hur länge jag kan hålla det såhär.


Kommentarer

Postat av: linda

ja jattefint!

2008-06-23 @ 16:19:32
URL: http://www.PyromaniArt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0