Måndag.


Jag måste såklart fortsätta att skriva om studentveckan som jag bara avbröt mitt i. Några av de mest händelserikta dagarna är fortfarande kvar.

Så. Måndag 2/6. Klassen hade väldigt kul hemma hos Sara i Skärkind där vi gjorde iordning vårt studentflak.

Flaket innan:

Saras pappas übertuffa militärlastbil!

Grillegrill, mat ute i det gröna. Det börjar målas på lakan - Carro skriver SPMP3b och de andra gör handavtryck.

Elin blåser ballonger, Anton skriver Anton, Emelie biter sig i läppen och Millan sötar sig.


Jag och Karin är galna, provdans på flaket, Millan målar klassen och Rebeckas snygga studentmössa skapad av en plastkasse, halm och en massa tejp.

Flaket klart!:



Supersnyggt, eller hur?!

Vi sjunger visor på bussen in till stan (jag hoppas chauffören uppskattade detta):


Sjukt kul utekväll på Hugo sedan. Helt proppat med folk och en väldigt massa myyys och dans.
Efter Hugo gick jag med Frida, Klara och Karin hem till Frida där de skulle sova. Jag hade bara en klänning och en tunn tröja på mig, så det kändes som att jag skulle frysa ihjäl. Det var ljust som på dagen, men bara 10 grader ute. Händerna blev helt röda och flammiga och jag kunde inte röra min fingrar. Det var riktigt länge sedan jag frös så sjukt mycket. Jag fick låna en jacka och lite annat mojs att ha på mig, sedan bar det av med cykeln hemmåt.

På vägen hem stötte jag på något fint. Detta i nästa inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0