Sörpingungar.


Bygga pyramider...
"Jag har min danskjol på mig!" Mmm, jättebra.

Fula flygplansarmar.

Sur tjej och sprallig grabb.

Ungarna var duktiga och vi byggde en jättestor pyramid, men den kunde jag inte ta kort på, eftersom jag organiserade upp allting och alla tränare höll i barnen. INågon annan dag kanske.

Världens bästa godispåse!

Agnes stängde fönstret med gardinen utanför utan att märka

Mickis fixar förnster, Agnes och Stina äter mat. Stina är lustig och står på händer.

Vi tränar på eldblåsningsteknik på luchrasten genom att blåsa iväg vatten.
Det var bara Stina som kunde.



Mera barn. En sjuk söt kille gömmer sig bakom den mörkas fingrar. Det får bli ett nytt försök!
På eftermiddagen gick tiden till att ta försöka få ett kort på världen sötaste grabb utan att han märkte något.
Det gick inget vidare. I morgon ska jag!


Kommentarer

Postat av: Michaela

HAHA I liked the video

2008-06-29 @ 00:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0