Tisdag.

Första studentveckan avklarad. En grymt rolig vecka med mycket skratt, festande häng i park och alkohol..

Här följer mösspåtagningsdagen (tisdag) i bilder, helt oredigerade pga lathet:

image585
image588image584
Mösspåtagning i aulan.
image586
Mys i Folkparken med klassen + medieklassen.
image587

Min kamera var på vift ett tag och kom tillbaka med en hel hög snygga bilder:
image590image591
image608
Mediefolket in action:


Mina bilder igen, tror jag. Förutom den på mig då.



Efter detta sprang vi runt och härjade på stan.
Skrek "för vi ska ta studenten, fy fan vad vi är bra", sjöng vår nyskrivna låt :
"Spmp3b, kom och se, vi är på G!
Ni är ute, vi är inne, vi regerar i ert sinne!
Spmp3b, kom och se, vi är på G!"
(ganska sopig, men skoj), åt pizza och satt ett slag på Trägår'n med andra Spmp.

En väldigt härlig dag, trots folk som skrek "för tidigt!" och pekade på våra mössor och barn som hånade oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0