Torsdag.

Parkernas dag. Kvällen började i Vasaparken, sedan vidare till Folkparken för att avslutas i Stömsparken.
De flesta tog det lugnt, eftersom vi ville vara fräscha till balen dagen efter. Jag passade på att skona mamma från skjutsande en smula och tog bilen. Därmed inget drickande, men ganska skönt med en vilodag.

Vi sitter i Folkparken och planerar lördagen. Planer som aldrig blev av... förutom att vi "gick ut som fan".
Lördagen var sjukt rolig i alla fall!


Mobilbilder - Folkparken:



Sista bilden: Carro kissar - framför busken... Alla var snabba fram med kamerorna.

Strömsparken:

Första bilden: Carro kissar framför en annan buske. Perfekt i allas blickfång...
Andra bilden: Anton försöker öppna flaskan med ögat. Det gick inte särskilt bra.

I Strömsparken var det en massa folk från skolan. Patrik från mediaklassen ringde dit oss, men vi blev inte kvar särskilt länge, trots att det var mys. De flesta drog till Otten, där det var 50% i baren. Sjukt dålig musik, så det blev hemgång redan vid kl 1. Jag har visserligen insett för länge sedan att jag verkligen inte gillar Otten, Hugo är så sjukt mycket roligare! De andra börjar också förstå det nu. Då slipper jag gå dit mer hoppas jag!

Trevlig, men lite seg kväll var det allt. (kanske på grund av bristen på alkohol...)


Kommentarer

Postat av: emelie

Säger svikaren som bytte ut Hugo mot Otten igår och lämnade oss...

2008-06-06 @ 10:52:54
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: Moa

För att jag träffade Becka och Sara som gick dit ja. Ni hade ju inte ens kommit till stan då. Du var väl aldrig på Hugo? Du åkte ju hem. Efter kl 12 gick jag ut från Otten då man fick stämpel och träffade de andra på Hugo i stället.

2008-06-06 @ 13:50:56
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0