Sjung om studentens lyckliga dar!


Champagnefrukost
i Klingsbergsparken, där vi såklart drack champagne, men även fotograferade oss och skrev små fina hälsningar i mössorna.


Någonstans i vimlet så gråter Mathilda och Sofia för att de kommer att sakna varandra så mycket.
Jag var mest bara glad och har ännu inte insett att vi slutat skolan.

Vinkevink i klassrummet:

Vi såg på de andras utspring från fönstret. Sjukt mycket folk! Sen höll mentor Marie tal och vi gjorde skriftligt prov med frågor om våra år i klassen på Kungsgård. En hel del fick man reda på!

Rebecka hade såklart störst skylt, men min var inte dålig den heller!

Vi tar i för full hals!



Krama släkten:

Jag ser helt supermuskulös ut i klänningen... blä. Galen moster. Jag och mamman.

Jossan kom på besök! Kusin Martin, syrran och brorsan.

Mer kommer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0