Gänget.

Idag var jag på konferens med Östsvenska foto hela dagen.
Vi pratade om vad det innebär att vara skolfotograf, hur det krävs att man är som person. Vi såg på en krånglande dator, gick igenom ett väldans finurligt dataprogram och snackade en mass skit.
Det här kommer bli riktigt kul! Åh vad jag gillar varenda en av dem!

Efter en massa genomgångar begav vi hos hem till VDn Patrik där det bjöds på underbart god mat från Dillqvist´s catering.

Mmmm. En massa exotiska frukter och pastasallad gömd därunder.

Jag sprang runt hela kvällen och fotade med någons canonkamera, det blev lite bättre bilder än med den lilla bajsfjantkameran jag hade med mig. En helsjuk bild på mig, Lasse och Peter bland annat. Jag vill ha dem!
De andra fotade de med för glatta livet. Lite underligt att vara på ett ställe med 13 fotografer, där alla fotar febrilt. Gubbar som lägger sig på golvet och borden för att hitta den bästa vinkeln. Vanligtvis brukar folk bli lite småsura när man tar kort på dem, men icke här!

Det blev också en hel del bus med Patriks 5- och 7-åriga döttrar. Sötungar! Vända upp och ner, snurra runt, flyga flygplan och hoppa studsmatta var favoriterna.


Kim är störd och Kim är "tuff".

Knasen Peter som fotade på vår champangefrukost och Thomas.

Patrik och Lasse. Inte för att man uppfattar så mycket av dem, men ändå.

Vi blev kvar där till åtta. Riktigt kul att bara umgås med allt folk och lära känna dem ordentligt.
Imorrn är det dags igen, sedan ses vi inte på hela sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0