Filmtelefon och telefonfilm


Yey! Jag har skaffat Simpsons the Movie på mobilen!
Jag har upptäckt att jag har värst supermobilen. Faktiskt riktigt bra kvalitet, till och med texten går ju bra att läsa. Som en Ipod - fast en superbillig telefon.

Igår fick jag ett kuvert från USA på posten. Mitt minneskort. Konstigt, eftersom jag beställde det på Tradera...

Idag hade vi naturprov i skolan. Det gick väl skapligt. Jag hoppas att det gick bättre än jag tror, det brukar det göra. Jag tycker att det här provet innefattade alldeles för mycket. Det borde vara fler, mindre prov enligt mig. Andra tycker kanske annorluda.

Haha lite spex från träningen idag, bara för er. Jag gör en dubbel salto:



Jaja, Emil drar visserligen en del i bältet, men kul var det!
Bäst är Lindas "OJ!" på slutet...

Eva Linder var otroligt snäll idag och hade med sig en massa tidningar och adresser jag ska maila till för att söka jobb. Hjälp med det personliga brevet ska jag få och sen ska hon skriva ett rekommendationsbrev åt mig. Toppen! Tack!
Jag hoppas verkligen att någon tidning nappar. Det skulle vara otroligt kul, även om det bara är en praktikplats eller vad som helst. Jag vill inte hamna i någon gammal butik för resten av livet. Jag vill fota och leva loppan!


Kommentarer

Postat av: Eva Linder

Jag tror på Dig!

2008-03-05 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0