Gulp!


Jag har gått och blivit sjuk igen. Helvete. Imorse spydde jag. För första gången på tre år.
Jag minns förra gången som om det vore igår. Familjen såg på "Linné och hans apostlar" på TV. Jag vet inte alls varför jag kommer ihåg det, det var en riktig skitserie. Den gick i alla fall för tre år sedan. Jag hann inte till toaletten, så jag sprang och kräktes i diskhon. Äckligt va?

image328

Men nu har jag bara spytt en gång i alla fall. Det kom endast vattten och magsyra. Nu är jag pigg igen, men snorig och med huvudvärk. Det blir nog inget Stockholmsbesök som jag ville.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Trevliga detaljer. ;P Näe, usch det låter jobbigt.

Krya på dig!

2008-03-28 @ 13:35:18
URL: http://Geccod.blogg.se
Postat av: Anonym

men älskade barn! ): /kråk

2008-03-28 @ 13:54:21
Postat av: emelie

Stackars Moa, men du slapp iaf göra det i tv, samtidigt som du pratade i telefon med en gubbe. Fast å andra sidan, nu får du ju inte vara med i Boston Tea Party och tala ut, svårt att säga vad som är bäst..

2008-03-28 @ 14:54:05
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0