Inför nästa vinter?


Gissa vad allt det här kostade!

image293

40 kr!

Värsta superduperrean inne på Lindex. Jag var tvungen att plocka på mig en massa som jag faktiskt har saknat.
Nu kanske ni tycker att jag är dum i huvudet som köper två lika dana par vantar. Men, som ni vet, så har jag en benägenhet att tappa bort saker, så det var lika bra att slå till! 10 kr, vad är det liksom?
Det är alltid en vante som lyckas försvinna, så har jag tur så tappar jag rätt hand av vardera paret, så att jag kan para ihop dem flera gånger.
Jag var tvungen att förklara tapparproblemet för kassörskan också, så att inte hon skulle tro att jag var dum i huvudet.


Kommentarer

Postat av: Anonym

härligt! fin halsduk!
/anna

2008-03-13 @ 18:57:51
Postat av: Viktor

Haha. Du är lite rolig du. Du kunde ju ha köpt de ena paret till dig själv och de andra till en kompis eller så. Jag tror att man tror att folk tycker att man är knäppare än vad de egentligen tycker. (konstig mening)

2008-03-15 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0