Kö, kaos och kap

Idag när jag skulle in till stan var det fullt med kö på Gamla Övägen.
Gamla Övägen! Liksom, innan avfarten mot Söderleden och strax efter Vrinnevi Park.
Jävla snöoväder. Det tog ju en evighet detta.
image320
image319
Ganska kul att det inte är någon bil som har sopat på taket. Vore rätt kul att se när de är tvungna att tvärbromsa och all snö kastas ner över framrutan. Kommer säkert inte att hända, men ändå.
Jag var minsann duktig och sopade på taket.
Så, nu har jag nämnt det igen.

Jag köpte för övrigt en massa svarta papper som jag nu har klistrat in allt jag gjort i Folkbladet på. Kan vara bra att ha till intervjun i morgon. Jag börjar bli nervös.
I alla fall, 20 kr för 3 svarta A2-ark på Tiimari. Riktigt bra! Jag köpte sex.

Haha, där fick jag till det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0