Meloditrams

Sådär. Nu är jag tillbaka igen. Efter en veckas bloggupphåll!
Jag är en tramsmaja som inte orkar ta tag i saker.

Det har hänt en väldig massa sedan sist.
Melodifestivalen till att börja med.
Som vanligt denna vecka så var jag helt seg, snörvlig och hes. Men till Finspång skulle jag. Karin fyllde 19, så det var en hel hög med härligt folk där! Det bjöds på smarrig buffé med pajer, pizza, kyckling, sallad, mumma, mumma. Av oss Norrköpingsbor+Klara fick Karin kroppschoklad, en busig linjal med texten "Measure Me", Silvriga ballerinaskor och ett roligt kollage med fula bilder på Karin och oss.
image294
image298image296
Sara och Lisa kom klädda som Abba i hippiestil med kattröjor.

Sedan blev det dags för Melodifestivalen. Som vanligt var Björn bäst, särskilt under Eurodiscomedleyt och den akrobatiska dansen:


Vi bestämde oss för att hålla på Amy, men det gick ju inget vidare. Faktum var att det var riktigt många bra det här året. Rongedal tillexempel. Charlotte vann, men även hon var ju bra, så det var lungnan. Förutom att hennes klänning var hemsk.

Det blev ingen övernattning som planerat. Jag kände mig på tok för snörvlig, så nja... Medans de andra hade efterfest hos Sara, åkte jag hem med Emelie och sedan mamma till min lilla boning. Lyckad kväll i alla fall!


Kommentarer

Postat av: emelie

Jag höll inte på Amy, hon har snea tänder. BWO skulle det vara!

2008-03-21 @ 21:02:24
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0