Oundvikligt


Jag måste bara berätta om min tandläkare.
Hon har alltid vita genomskinliga byxor på sig. Vita och mörkblårandiga trosor under. Det går liksom inte att undvika att titta när hon går framför mig i den långa korridoren. Hennes breda bak drar till sig blickar.

Alla andra tandläkare har också vita byxor, men ingen har genomskinliga. Jag har lust att tala om det för henne, jag undrar om hon tar på sig dem medvetet just för att de är genomskinliga. För att hon vill ha blickar. Alltid fula inneskor. Sådana som man hade i mellanstadiet. Svarta med med korksula och spännen.
image280

Nej, ursäkta. Jag ska inte vara orättvis mot henne. Hon är ju trevlig. Och hon har i alla fall inte Crocs.


Kommentarer

Postat av: Josefine

Åh åh! Är det kvinnan med den gigantiska rumpan, men i
jämförelse oproportionerligt smala midjan? Hon har alltid fascinerat mig!

2008-03-11 @ 23:52:59
URL: http://blackspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0