Teknikens under


Ahhh! Så satans häftigt!
Jag fick hem min Bluetooth idag (efter en väldig försening). Nu kan jag styra datorns mus och därmed hela datorn med mobiltelefonen!
Det betyder att jag kan ligga i sängen och slöa och titta på film, slippa gå fram och ruska om musen varje gång datorn sätter på skärmsläckaren, ladda in bilder och filmer till telefonen utan sladd, bla bla.

Jag tog bussen hem halv 1 idag, i sället för att vara kvar i skolan till klockan 4 (ja, jag fick faktiskt det). Jag skulle redigera reklambilden hemma hade jag tänkt. Jag sov i nästan tre timmar... Det behövdes kan jag säga, men jag är fortfarande fasligt trött. Någon träning orkar jag inte med idag.

Jag måste skriva min påskkrönika nu. Jag tror att jag har en bra idé, men jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag är riktigt dålig på att komma igång med uppgifter. Jag gör en massa annat i stället för att slippa undan. Som att sova och trixa med mobiltelefonen till exempel.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du skulle ju också kunna ta bort skärmsläckaren helt och hållet.

2008-03-11 @ 18:34:57
Postat av: Geccod

Haha, slöhet till tusen. ;P Låter som en bra funktion för mig, behöver ändå en ny mobil snart.

Hinner inte heller träna idag.. Plugg.

2008-03-11 @ 18:38:32
URL: http://geccod.blogg.se
Postat av: Moa

Jaja, det vet jag. Men jag kan ändra volym och göra en massa annat också, som aldrig blir rätt när man står framme vid datorn.

2008-03-11 @ 20:48:33
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0