Föreställningsaffisch


Vad jag pysslade med igår.
Försökte få iväg den här på mail till ordförande i cirkusen. Fasen vad det krånglade, det tog flera timmar. Jag var tvungen att hitta något ställe att ladda upp filen på, eftersom den är 50 mb och för stor för att skicka med mail. 

Ibland vill jag inte ge mig, jag sitter uppe med någonting tills det löser sig. Typ till halv 1. Det händer ganska ofta... 

image558
Affisch till årets föreställning som jag knåpat ihop av mina foton och illustrationer.

I den vita rutan ska det vara skrivas datum och plats. Vi börjat med Tyska torget.


Kommentarer

Postat av: Maria

snyggt gjort!den gillade jag :D

2008-05-24 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0