Jobb!


Ja! Jag har fått jobb!
Som skolfotograf Östsvenska foto!

Igår var jag med fotografen Thomas Attervall på en porträttfotografering av förskolebarn. Det var väldigt roligt och kul att se hur han fick kontakt med barnen för att få dem att skratta. Tittut var väldigt poppis, likaså bus med apor...
Sedan följde jag med upp till chefen på företaget, för att se vad han tyckte om mig. Han verkade gilla mig och trodde att jag skulle klara av jobbet bra efter det han sett och hört om mig från Thomas. Men de var väldigt noga med att poängtera att detta inte är något lätt jobb. Det är väldigt slitigt och otroligt mycket at göra och hålla reda på hela tiden. Tackar jag ja till det måste jag gå in för det till 100%. Det är verkligen företagets rykte som står på spel när jag gör mitt jobb och jag måste nå upp till de kraven som de har lovat sina kunder. Men det är roligt, förstås.

Så, ja! Jag är superglad! Ingen mer oro inför hösten alltså. Allting är ordnat och klart.

Jag får betald utbildning och heltidsanstälning från augusti-september, eventuellt även november. Går det bra så har jag även anställning följande år.
17 500 i månaden. Skitkul! Min Australienresa är därmed finansierad.


Kommentarer

Postat av: emelie

Great! Australien, here we come...

2008-05-28 @ 13:23:57
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: Geccod

Vad kul. Grattis!! :D

2008-05-28 @ 20:55:02
URL: http://geccod.blogg.se
Postat av: Josefine

Åh! Fan vad kul, GRATTIS! :D

2008-05-29 @ 22:57:51
URL: http://blackspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0