Nackspärr


Det går inget vidare med bloggen.
Jag har liksm inte haft lust att skriva. Dessutom har jag haft sjukt mycket att göra så jag hr inte alls hunnit med.
Nog om det.

Igår morse vaknade jag av en fruktansvärd smärta i nacken. Minsta lilla jag rörde på huvudet så fick jag krampattacker i hela vänstra sidan av nacken. Det måste vara någon nerv som har kommit i kläm. Det gjorde helt sjukt ont och jag kunde bara ligga helt stilla skrika. Jag ropade på mamma som fick komma med vatten och hjälpa mig att smörja in sån där smärtlindrarnde kräm, Voltaren. Sedan fick jag tvinga mig själv upp ur sängen för att gå på toa. Det gick knappt.

Jag kände mig som ett kolli hela dagen.
"Mamma, kan du göra en macka åt mig?"
"Mamma, kan jag få massage?"

Jag hatar att känna mig sådär krävande.

Det är lite bättre nu i alla fall. Jag kan åtmindstone röra mig. Men det blir ingen tältrivning för min del idag. Det är ju skönt på ett sätt, men jag hade hellre sluppit den förbannade värken i nacken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0