Studentmoa.


Igår hittade jag ett par snyggingskor till min student!
Blå och fina billiga klackskor från H&M! Lite snyggt glansiga med en massa remmar och i samma blå färg som några av blommorna på klännigen. De fanns inte på internet, så jag får väl fota dem då.

Storlek 40. Har mina fötter växt? Eller var de bara ovanlig liten storlek. För ett par år sedan hade jag 38. Länge låg jag mellan 38 och 39, fram tills några månader sen verkar det som. Nu är 39 precis lagom och ibland lite för litet. Jag hatar fula klunsfötter. Fötter ska vara små och nätta med söta tår.  Det verkar som att mina lilltår pekar ut lite, för att alla skor klämmer just där. Stortårna ska vi inte ens tala om.


Kommentarer

Postat av: Eva Linder

Det här med storlekar är ett gissel.. Sedan vi gick med i EU har jag fått för mig att alla storlekar blivit mindre både på kläder och skor..:)

2008-05-22 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0