Den frånvarande solen som inte piggar upp mig.


Idag har det varit ett riktigt seg jäveldag. Jag tänkte att jag skulle försöka få en massa gjort i dag, men jag har bara varit tung i huvudet och trött i kroppen. Blä blä på hela världen.
Jag var på stan med mamma en sväng, fixade med bankkonton och bytte ut en ful kappa hon skaffat. Sen kom Emelie och piggade upp mig ett slag. Efter att hon åkt blev allt blä blä tråkig skitdag igen.

Jag har försökt skriva CVt på engelska hela dagen. Men det går inte. Jag bara låser mig. Eller, jag kan väl om jag verkligen försöker, men jag har någon spärr som tycker att allt blir dåligt och sedan börjar jag med en massa annat i stället. Läsa bloggar till exempel.

Det är bara sex dagar kvar nu. Helt jävla sjukt.
På torsdag liksom.
Nu räcker det att säga "på torsdag" och inte "torsdag om två veckor" eller "om lite mer än en månad".
Jag vet inte vad jag ska känna, det känns som att jag inte hinner med riktigt. Såklart ser jag fram emot det en massa, men samtidigt vill jag vara kvar här ett tag till.
Imorgon är det avskedsfest för oss i cirkuslokalen. Det ska bli riktigt jäkla kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0