Bärbomber.


Idag har jag varit duktig och tvättat bilen. Det behövdes kan jag säga!
När jag parkerade på skolgården i fredags råkade jag ställa den under ett träd som retsamt släppte ner en massa oranga bär på min bil! Så den var helt kladdig och prickig. Väldigt smutsig dessutom på grund av alla långfärder.
Men nu, ja nu glänser den som en liten ädelsten. En rostig ädelsten.

Nu ska jag inte jobba så mycket mer.
13-15 i morgon och 9-11 på tisdag. Inget mer denna vecka, vad jag vet nu i alla fall. Skönt!
Sedan 5-6 november. Eller om det var 6-7? I Göteborg. Men nu är vi flera stycken som åker dit, så det blir nog kul!

Jaja, nu har jag inte så mycket mer att berätta. Jag sitter hos Anna och har det mys. Men hennes bärbara dator bränner i knät. Ajajaj! Nu tar jag en paus på några minuter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0