Höstromme


När jag var i Falun jobbade jag av någon anledning inte i Falun, utan i Säter - 40 minuter bort.
När man åker till Säter passerar man Borlänge där som bekant Romme ligger.
Romme Alpin där många friluftsdagar har spenderats under åren...
Jag blev pirrig och nyfiken och svängde genast förbi för att se hur fina Romme såg ut utan snön och den djävulska kylan.
Det var mycket fint ska ni veta! Men konstigt att se...





Ja, lite konstigt, men fint som sagt.
Nu vill jag åka skidor! Jag vill åka iväg en vecka eller två och lära mig på riktigt. Inga fjantiga endagsfriluftsdagar.
Bo i stuga, åka hela dagarna, gå på afterski.
Det har jag aldrig gjort.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Jag har aldrig ens åkt skidor. :-/

2008-10-12 @ 21:35:32
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0