Hon som jämt tappar bort saker.


Jag hade lite bråttom i morse. När jag äntligen hade fått ihop allting och satte mig i bilen så kom jag på att jag inte hade mobilen. Jag tänkte först att jag nog hade lagt den i väskan och orkade inte gräva runt efter den, men jag ångrade mig sedan och gick tillbaka till huset för att leta efter den.
Sprang och irrade runt ett tag, men sedan ringde jag till den från hemtelefonen när jag inte orkade leta mera.
Det ringde utomhus. Från bilen trodde jag först, men sedan såg jag att den låg där ensam på gräsmattan.
I regnet.
Den måste åkt ur fickan när jag sprang till bilen.
Det var ju tur att den inte blev liggandes där hela dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0