Jag vill ha en bebis!


Igår och idag har jag fotat barn på familjecentralerna/öppna förskolan i Klockaretorpet och Hageby.
Som dagis, men barnen kommer dit en stund på dagen tillsammans med sina föräldrar. De är ofta yngre än barnen på dagis, runt året de flesta av dem.
En massa små söta godigar fick jag fota.






Ge mig!
Den sista var jätteliten och kunde inte sitta själv. Mamman höll handen bakom honom egentligen, men den har jag klonat bort. Den satt i mitt knä ett slag, skrattade och var så söt. Jag vill ha en bebis!


Jag fotade en familj som ville ha en hel massa bilder.

En på allesammans - mamma, pappa, bebis, bror och bror.

En på bebis och brorsorna.

En på bebis, mamma och pappa.

Och sist, men sjukast av allt - en på bebis, mamma och brorsor.

Varför en bild på alla utom pappan?
Ska de ge den till någon som inte tål pappan? Vill mamman ha en bild om pappan någon gång försvinner, så att hon kan titta på den utan att minnas honom... jaja, jag frågade inte.

Igår var jag med Emelie i Linköping.
Hon beskriver kaoset himla bra här, så läs vettja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0