Rapunsel, Rapunsel, släpp ner ditt hår!


Jag tänkte bara visa en bild från denna vecka. En bild som jag blev väldigt nöjd med.
Förskolan Borgen.
De hade en stor borg inomhus som de ville få med på bilden på något sätt.
Så, det fick bli såhär:

En jäkla massa ungar, två slängdes upp i tornet.
Det var ett himla ståhej för att få de att stanna kvar där uppe och kika ut genom fönstrena, men det blev tufft!
Det finns en massa som jag inte är nöjd med också, men skit i det.
Helheten tycker jag blev frän.
En massa utspridda leksaker och fönster gömdes smidigt och snyggt bakom tyget, som faktiskt passade riktigt bra ihop med borgen.

Jag visade den för Thomas, fotochefen. Han blev riktigt imponerad och ville ha ett ex till sig själv. Ett visningex.
Han kollade på en massa andra bilder jag fotat och sa att jag tar mycket bättre gruppbilder än många fotografer på företaget som hållt på i många år.
Tjo, då blir man glad!

Han vill gjärna jobba med mig nästa år.

Det tror jag med att jag vill.
Han sa att jag nog behöver lite semester från det här ett tag nu.
Det tror jag med att jag behöver.
Men nu har jag jobb hela vecka 42 och 43 och någon dag vecka 44.
Så det blir inte ledigt än på ett tag, men desto mer pengar
Och snart, snart! AUSTRALIEN!

Jag får se hur jag känner när jag kommer hem från Australien, kanske vill jag syssla med något helt annat.
Vad vet jag?
Det är bra att jag inte behöver bestämma mig nu i alla fall.
Något som också är bra är att även om jag inte vill bo kvar i Norrköping, så kan jag ju jobba med skolfoto ändå. Jag reser ju i vilket fall runt som en tok, så det kan väl inte göra någon skillnad.
Det är bra att de vill ha kvar mig i alla fall.


Kommentarer

Postat av: emelie

Snyggbild! Såna klassfoton vill jag också ha..Enligt min almenacka, 38 dagar kvar=)

2008-10-13 @ 12:22:03
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0