En jävligt lång skoljogg


Igår var det trevlig Olanakväll med övernattning i cirkuslokalen. Himla roligt hade vi!
Det blev en massa spel, lekar, mys och pizza och en massa härliga tjejer att umgås med.
Vi spelade "Med andra ord" där man delar upp sig i olika lag, en i laget tar sedan en bricka där det står ett ord och ska förklara detta ord för de andra i laget, med andra ord. Det blev en väldig massa roliga förklaringar;
"Längst fram på snoppen?"
"Ollon!"
"En lång springtävling, jag tror det är 4,2 mil."
Elin: "Skoljoggen!"
Rätt svar: Maratonlopp... liksom, det visar rätt bra att 12-åriga Elin är väldigt mycket inne i sin egen lilla värld...
Det blev en himla massa nervöst svammel, men mitt lag - bestående av Lovisa, Stina och Agnes vann tillslut!

Jag har en hög roliga filmer från kvällen, men de kan jag inte lägga upp för tillfället. Smyger nämligen med bloggen på jobbet just nu, chefen står på lurpass i rummet mitt över... Trevliga returer idag igen.


Kommentarer

Postat av: emelie

Kan nog inte vara värre än för mig, jag sitter nämligen bredvid chefen den här veckan...

2008-10-30 @ 14:59:26
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0