Vilse!


Haha, det här måste ni se, eller rättare sagt lyssna på!
En liten historia som jag och Johanna Skoglund spelade in någon gång i mellanstadiet. I femman kanske.
Helt improviserat, om en tjej som går vilse i skogen och hennes hemska öde.
Fasansfullt lång, men ni måste lyssna på hela, för den spårar ut totalt i slutet!



De illustrerande bilderna är från min och Emelies överlevnadsutflykt i skogen i våras.
De har nog inte så mycket med historian att göra, mer än att det är skog...
Jaja, någonting måste man fylla ut ljudklippet med.



Kommentarer

Postat av: emelie

Jag hatar mina skogskläder, jag hatar mig själv på den första bilden. Men, allra mest hatar jag att vi åkte till Jehovas efteråt, alla var festklädda och jag såg ut som en skogshuggare.

2008-10-25 @ 20:10:13
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okaaj, det där var weird. minns det knappt.

det läskigaste är ju hur sjukt seriösa vi låter! så seriösa kan bara riktigt psyksjuka historieberättare låta. Men åh, vad kul att du la upp den. Mellanstadiet som sagt, mellanstadiet.

Ha det så fint!! Kram

2008-10-25 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0